نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال
سرخط خبرها

ژستد صدای پیشکسوتان استقلال را درآورد| گل نمی‌زند!

  • کد خبر: ۱۰۱۴۵۵
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
ژستد صدای پیشکسوتان استقلال را درآورد| گل نمی‌زند!
رودی ژستد برای استقلال گل نمی‌زند وعملکرد ضعیف او صدای پیشکسوتان این باشگاه را درآورده است. بیش از همه به دستمزد این بازیکن انتقاد می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که کوین یامگا عملکرد بسیار مطلوبی در استقلال داشته و با گلزنی‌هایاثر گذار خود حتی شانس رسیدن به کفش طلای فوتبال ایران را هم دارد، اما رودی ژستد روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد وهرگز نتوانسته عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد.  

درهمین راستا ادموند اختر منتقد عملکرد ژستد شده و او را به آرمان رمضانی قیاس می‌کند: «وظیفه مهاجم گل زدن است و اینکه انتظارات سرمربی را برآورده کند. این بازیکن بابت قراردادی که بسته توانایی‌های لازم را نداشته است. همین الان هم می‌گویم او  با کیفیت است و کاری که کادر فنی می‌خواهد انجام می‌دهد، ولی قراردادی با او بسته شده که بازیکنان داخلی هم می‌توانستند کارایی او را داشته باشند. مطمئن هستم فرق ژستد و آرمان رمضانی بیشتر از ۲ درصد نیست، ولی قرارداد این ۲ بازیکن را با هم قیاس کنید. یکجایی دیدم  هزینه سکونت این بازیکن خارجی بالای ۱.۵ میلیارد هزینه دارد، هزینه کل آکادمی استقلال این رقم نیست. من از توانایی این بازیکن ایراد نگرفتم، شاید او ۵ سال پیش بازیکن خیلی خوبی بود و اگر شرایط آن سال را داشت هرگز به ایران نمی‌آمد. من می‌گویم به بازیکن خارجی نباید زیاد زمان داد، چون او باید بهتر از بازیکنان ایرانی باشد.» اختر حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «رمضانی با ۱۰ برابر قرارداد پایین‌تر از ژستد  دقیقا کارایی این بازیکن را دارد. به نظر شما چرا  من از یامگا ایراد نمی‌گیرم؟ چون او بازیکن خوبی است و الان هم گل‌های مهمی برای استقلال زده است. تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد باید بازیکن خارجی داشته باشد که انتظارات هواداران را هم بر آورده کند. قبول دارم که کادر فنی از او راضی است و تیم هم در صدر جدول است و ایراد گرفتن از کادر فنی چیز خوبی در این شرایط نیست، اما باز هم می‌گویم ژستد در حد و اندازه قراردادی که بسته شده نیست.»

این انتقادات درحالی مطرح می‌شود که فرهاد مجیدی پیش از بازی با گل گهر نیز صراحتا از ژستد حمایت واین بازیکن را مطابق با خواسته‌های خود دانست. مجیدی براین باور است که ژستد درخط حمله استقلال همه آنچه او می‌خواهد را به نیکی انجام می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->